APLICAȚIA COD LEI

PRIMIȚI CODUL DVS. LEI ÎN DOAR CÂTEVA ORE, NU ZILE! Cea mai rapidă și mai ieftină aplicație pentru un cod LEI din România.
250L 250L
/
1 an 1 an
250L/an
600L 600L
/
3 ani 3 ani
200 L/an 200 L/an
950L 950L
/
5 ani 5 ani
190 L/an 190 L/an

Adresa juridică



*Notă: prima dată cunoscută nu poate fi o dată după închiderea ultimei perioade contabile. În acest caz, compania nu are o companie mamă directă sau finală, deoarece nu există încă nici o consolidare a situațiilor financiare. Vă rugăm să bifați mai sus căsuța „Nu am o companie mamă directă/finală“ sau să alegeți excepția de la cerința de raportare „Nu consolidează situația financiară“. Vă mulțumim!

*Notă: prima dată cunoscută nu poate fi o dată după închiderea ultimei perioade contabile. În acest caz, compania nu are o companie mamă directă sau finală, deoarece nu există încă nici o consolidare a situațiilor financiare. Vă rugăm să bifați mai sus căsuța „Nu am o companie mamă directă/finală“ sau să alegeți excepția de la cerința de raportare „Nu consolidează situația financiară“. Vă mulțumim!

Codul LEI România VISA
Codul LEI România Mastercard
Codul LEI România PayPal

Aplicația cod LEI.

Scopul nostru este de a face procesul obținerii unui cod LEI rapid, simplu și eficient. Pentru aplicația cod LEI, urmați procesul în trei pași.

  1. Completați spațiile libere din formularul de aplicația cod LEI.  

În cele mai multe cazuri, datele companiei sunt colectate automat din baza de date ONRC. Dacă solicitați un cod LEI pentru o companie sau o organizație care nu este înregistrată în baza de date ONRC, vă rugăm să încărcați documentul de înregistrare pentru a verifica adresa legală, numele trustului/asociației/companiei și numele persoanei cu drept de semnătură pentru persoana juridică.

  1. Trimiteți aplicația cod LEI și plătiți cu cardul de credit sau cu contul PayPal.
  2. Datele dvs. vor fi trimise pentru validarea datelor și codul LEI vă va fi trimis prin e-mail.

Dacă datele furnizate sunt incorecte sau persoana juridică nu poate fi identificată din bazele de date publice, vă vom contacta pentru a verifica informațiile furnizate.


Ce se întâmplă dacă persoana juridică nu este înregistrată?

Majoritatea companiilor sau entităților sunt înregistrate la una sau mai multe autorități de înregistrare. O autoritate de înregistrare poate fi un registru oficial al firmelor precum ONRC.

Dacă entitatea nu este înregistrată, dar are totuși nevoie de un cod LEI, vă rugăm să încărcați un document atunci când trimiteți aplicația cod LEI. Acesta poate fi un contract de fiducie, un act de înregistrare la autoritățile fiscale sau un contract.


Pot aplica pentru un cod LEI dacă nu sunt un reprezentant legal al companiei?

Da, puteți aplica pentru un cod LEI dacă nu sunteți reprezentantul legal al companiei. Cu toate acestea, vă vom contacta pentru a obține o scrisoare de autorizare semnată de către reprezentantul legal al companiei. Vom furniza textul scrisorii de autorizare prin e-mail și puteți să scanați copia semnată sau să faceți o fotografie a acesteia cu telefonul mobil.


Pot aplica pentru un cod LEI pentru o companie înregistrată într-o altă țară?

Da, puteți aplica pentru o companie dintr-o altă țară. Completați cererea cu datele companiei înregistrate în registrul local al firmelor. După aceasta, putem finaliza procesul de validare cu ajutorul registrului respectiv.


Compania mea este deținută de o altă companie - ce și când trebuie să raportez?

Conform regulilor GLEIF, persoanele juridice au dreptul să furnizeze informații despre societatea-mamă și societatea proprietară finală. Faptul că o societate deține o parte din, sau toate acțiunile unei alte societăți, nu este suficient pentru ca aceasta să fie o societate-mamă.

O societate-mamă trebuie raportată numai dacă:

  1. Societatea-mamă deține PESTE 50% din societatea filială.
  2. ȘI societatea-mamă consolidează rezultatele financiare în raportul său anual.

Dacă societatea inițială este deținută de către o societate-mamă, dar societatea-mamă nu consolidează rezultatele financiare, atunci, în conformitate cu termenii GLEIF, aceasta nu este o relație de tip societate-mamă - filială.


Ce informații trebuie să furnizez în cazul în care persoana juridică este deținută de o altă societate și rezultatele financiare anuale sunt consolidate?

  1. Numele și adresa societății-mamă
  2. Prima dată cunoscută a existenței acestei relații
  3. Perioada contabilă (din ultimul raport anual consolidat)
  4. Dovada consolidării. În prezent, singura dovadă clară a consolidării este ultimul raport anual consolidat al societății-mamă.

Ce pot face dacă nu pot furniza aceste informații?

Dacă persoana juridică nu are relații de tip societate-mamă - filială sau nu le poate raporta la momentul solicitării unui cod LEI, va fi necesar să indicați unul din următoarele motive:

- Persoane fizice: Nu există o societate-mamă în conformitate cu definiția utilizată, deoarece societatea este controlată de către o persoană sau persoane fizice, fără nici o persoană juridică intermediară care să intre sub definiția unei societăți-mame care consolidează raportul contabil anual.

- Fără consolidare: Nu există o societate-mamă în conformitate cu definiția utilizată, deoarece societatea este controlată de persoane juridice care nu sunt supuse cerinței de a pregăti rapoarte financiare consolidate.

- Nu este controlată de o anumită persoană cunoscută: Nu există nicio societate-mamă în conformitate cu definiția utilizată de GLEIF, deoarece nu există o anumită persoană cunoscută care să controleze societatea (de exemplu, în cazul unui acționariat divers).

- Obstacole de natură juridică: Obstacole provenind din legile sau reglementările unei anumite jurisdicții care împiedică furnizarea sau publicarea acestor informații. Prin urmare, persoana juridică nu poate publica societatea-mamă în baza de date globală LEI.

- Nu a putut fi obținut consimțământul: Consimțământul societății-mamă este necesar în conformitate cu cadrul legal aplicabil, dar societatea-mamă nu a fost de acord sau nu a putut fi contactată.

- Restricții juridice obligatorii: Anumite restricții juridice obligatorii (altele decât legile sau reglementările unei anumite jurisdicții), cum ar fi articolele care guvernează persoana juridică sau un anumit contract, împiedică furnizarea sau publicarea acestor informații.

- Prejudiciul nu este exclus: Societatea filială a căutat să consulte societatea-mamă cu privire la raportarea informațiilor despre relația dintre societatea-mamă și filială, dar nu a putut confirma absența prejudiciului într-un mod care să poată preveni în mod corespunzător riscurile legate de răspunderea juridică pentru societatea filială.

- Divulgarea ar aduce un prejudiciu: Divulgarea acestor informații ar reprezenta un prejudiciu pentru persoana juridică sau societatea-mamă relevantă. Această categorie include motive general acceptate de către autoritățile publice în circumstanțe similare, pe baza unei declarații a persoanei juridice respective.


Care este diferența dintre societatea-mamă și societatea proprietară finală?

Societatea-mamă - prima societate deținătoare cunoscută, care consolidează raporturile financiare ale societății filiale.

Societatea proprietară finală - Partenerul final din perspectiva consolidării pentru societatea-mamă și societatea filială.

De exemplu:

  1. Compania Registrul LEI trimite o aplicație pentru un cod LEI.
  2. Compania Registrul LEI este deținută de Legal Entity Identifier LTD (> 50%) care consolidează rezultatele financiare ale Registrului LEI.
  3. Compania Legal Entity Identifier LTD este deținută de către LEI Code LTD (> 50%) și LEI Code LTD (> 50%) este deținută de către Ultimate LEI Code Parent Holding LTD.

Societatea filială - Registrul LEI

Societatea-mamă directă - Legal Entity Identifier LTD

Societatea proprietară finală - Ultimate LEI Code Parent Holding LTD


Ce date vor fi incluse în baza de date a codurilor LEI?

Datele referitoare la codul LEI sunt categorizate în 2 nivele.

Date LEI de NIVEL 1: informații generale despre persoana juridică. Acestea răspund la întrebarea: cine este compania?

  • Numele legal
  • Numele alternative sau precedente ale societății
  • Unde a fost înregistrată societatea
  • Numărul de înregistrare al societății în registru
  • Jurisdicția legală
  • Forma legală
  • Statut (activă, inactivă, fuzionată, dizolvată)
  • Adrese (adresa juridică și adresa sediului)

Detalii despre înregistrarea codului LEI:

  • Data înregistrării
  • Ultima actualizare - când au fost actualizate ultima dată datele LEI?
  • Statut - Emis - Expirat - Retras - Anulat - În curs de arhivare
  • Următoarea dată de actualizare - când datele LEI vor trebui actualizate pentru a păstra codul LEI activ
  • Emitent cod LEI - Unitatea Operațională Locală (LOU) care gestionează în prezent acest cod LEI

Mai multe informații despre datele LEI de nivel 1.


Date LEI de NIVEL 2: Cine deține compania?

Informații despre relațiile societate-mamă - filială și societatea proprietară finală. De asemenea, include excepții în cazul în care datele de nivel 2 nu sunt raportate.

Mai multe informații despre DATELE LEI de NIVEL 2.

LEI:
Data Următoarei reînnoiri LEI::
LEI al dvs. este gestionat de [current_lou]. Vă rugăm să rețineți că vă putem reînoi LEI doar este sunt gestionat de noi. Pentru a continua reînoirea LEI, trebui să transferăm LEI al dvs. către Partenerul nostru LOU, RapidLEI. RapidLEI este un emitent LEI acreditat GLEIF. Vă rugăm să utilizați formularul de transfer pentru a transfera LEI, apoi noi vă putem ajuta cu reînoirea.
LEI dvs. este gestionat de [current_lou]. Sunteți pe cale să transferați LEI sub gestiunea Registrului LEI. Pentru a termina procesul trebuie să transferăm LEI dvs. catre Partenerul nostru LOU, RapidLEI. RapidLEI este un emitent LEI acreditat GLEIF.Vă rugăm să alegeți mai jos între un transfer obișnuit (LEI nu va fi reînoit) sau un transfer cu reînoire LEI.

Care este diferența dintre transferul codului LEI și reînnoirea codului LEI?



Reînnoirea codului LEI este o actualizare anuală a datelor de înregistrare referitoare la persoana juridică în baza de date GLEIF. Datele referitoare la persoana juridică trebuie să fie actualizate cel puțin o dată pe an.

Transferul codului LEI reprezintă mutarea codului LEI de la un furnizor de servicii la altul. Codul LEI este transferabil pentru a asigura clientului posibilitatea de a alege între furnizorii de servicii. În cazul în care clientul nu este mulțumit de prețuri, servicii sau de calitatea datelor, acesta poate transfera codul LEI către un alt emitent de coduri LEI (Unitate Operațională Locală). Codul LEI nu se modifică ca urmare a procesului de transfer. Este un proces de tip back-end care nu este vizibil pentru utilizatorii finali. Toate codurile LEI sunt valabile în toate jurisdicțiile. Furnizorii de servicii de investiții nu pot diferenția codurile LEI în funcție de Unitatea Operațională Locală.

Registrul LEI oferă un serviciu de transfer cu reînnoire a codului LEI pentru a asigura cel mai înalt nivel de acuratețe a datelor.
Pentru a continua cu reînnoirea, trebuie mai întâi să transferăm LEI, vă rugăm să utilizați formularul de transfer LEI pentru a continua cu reînnoirea.
"Dragă client, LEI al dvs. este în prezent gestiont de partenerul nostru LOU RapidLEI, dar nu este sub gestionarea noastră ca Agent de Înregistrare. Apreciem interesul dvs. pentru serviciul nostru, dar, din păcate, nu vă putem susține în prezent entitatea. Pentru reînnoirea LEI, vă rugăm să contactați RapidLEI direct la support@rapidlei.com sau vizitați site-ul partenerului dvs. pentru a găsi partenerul local. Muțumim pentru intelegere! Echipa de Asistență pentru Înregistrare LEI "
Sunteți de acord cu transferul și continuați să reînnoiți LEI cu aceeași aplicație?
Sunteți pe cale să completați cererea de transfer LEI. Ca o confirmare finală, trebuie să ne asigurăm că ați ales transferul LEI fără a reînnoi datele. Ați dori totuși să vă reînnoiți LEI cu transferul?